Кошик

Дякуємо за виявлений інтерес до нашої компанії. На даний момент ми не можемо обробляти замовлення та відповідати на повідомлення, оскільки за графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем. Ви можете отримати консультацію за телефоном Київстар 098-33-77-875, Vodafone 050-33-77-875.

+380 (67) 467-48-47
Менеджер Юрій

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Політика обміну та повернення товару: Обмін і повернення товару гарної якості: Згідно з версією 9 Закону України "Про захист прав споживача", покупець має право обміняти товар гарної якості на аналогічний (різного розміру, кольору, форми) упродовж 14 днів (не рахуючи дня покупки) або повернути його й отримати повну вартість товара. Щоб обмінити або повернути, необхідно виконати такі умови: Товар не має бути використаний і має зберегти свій товарний вигляд і споживчі властивості. Наявність усіх пломб, ярликів, фірмового паковання тощо. Наявність витратної накладної, чека. Відповідно до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України, товари гарної якості з таких категорій не підлягають обміну та поверненню: Лінійні та листові металеві вироби, трубна продукція, піломатеріали, погонажні вироби (плінтуси, наличники), плитні матеріали (деревоволокнисті та деревостружкові плити, фанера) та скло, які були нарізані або розпилені за розміром, зазначеному покупцем (заказчиком). Товари в аерозольному пакованні. Під час повернення товару гарної якості транспортування назад на склад здійснюється завдяки покупця, компенсація за первісну доставку не здійснюється. Обмін і повернення товару неналежної якості: Згідно з інформацією 8 законом України "Про захист прав споживача", якщо впродовж 14 днів (або в гарантійний термін) виявлені дефекти товару низької якості, споживач має право вимагати: Пропорційного зниження ціни. Безкоштовного усунення дефектів. Моги витрат на усунення дефектів. Заміни на такий самий товар або аналогічний продавець, який є в наявності. Повернення товару та повного819го вартості. Терміни обміну/повернення товару низької якості Заяви про безплатне усунення дефектів або заміну товару мають бути задоволені впродовж 14 днів із моменту їх подавання або за договореністю сторін. Якщо товар немає, вимоги про заміну має бути задоволені упродовж двох місяців із моменту подавання заяви. Якщо повертається товар неналежної якості, продавець оплачує транспортування і вміщує вартість початкового доставки клієнту.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner